Nowoczesna kosmetologia.
W trosce o piękną skórę.
Skóra po lecie, problematyczna, cera dojrzała, czy z pierwszymi oznakami starzenia domaga się szczególnej pielęgnacji. Często chcemy wesprzeć nasze ciało – myślimy o regeneracji, wybieramy zabiegi w gabinetach estetycznych. Jak to zrobić, by te decyzje okazały się prawdziwym dobrodziejstwem? By zobaczyć efekty?
Kluczowe znaczenie ma wybór i współpraca z ekspertem – wykształconym kierunkowo i doświadczonym. Dlaczego to jest ważne? Jedynie taka osoba jest w stanie ocenić realne potrzeby skóry i określić problemy, z jakimi naprawdę się zmagamy, określić przyczynę. Przede wszystkim jednak merytorycznie wytłumaczy i uzasadni wybór zabiegów i produktów pielęgnacyjnych. Podpowie, jak działać długofalowo. I co równie istotne, nie będą to przesadne obietnice, a rzeczowa rozmowa uwzględniająca wszystkie aspekty, także przeciwwskazania, możliwe ograniczenia, skutki uboczne czy okres rekonwalescencji.
Wiemy, jak ogromną siłę ma reklama i często słysząc o nowych produktach, o ich „wyjątkowości/, natychmiast chcemy je mieć. Takie impulsywne działanie nie jest dobre?
Tego typu „okazje/ mogą po prostu nie być dla nas, dlatego zawsze warto je konsultować. Namawiam do tego, ponieważ nie wszystkie składniki czy metody można ze sobą łączyć – zarówno w codziennej pielęgnacji, jak i w trakcie zabiegów. Zapewniam, że z zaangażowaniem podchodzimy do każdego pytania i zawsze wspólnie wybieramy najlepsze dla klienta rozwiązanie.
W pielęgnacji skóry nie można też działać chaotycznie…
Ustalenie odpowiedniego planu i monitorowanie efektów mają decydujący wpływ. Przygotowanie takiego „beauty/ konceptu, czyli projektu indywidualnej pielęgnacji jest sztuką. Trzeba stworzyć go tak, by był możliwy do zrealizowania i spełniał oczekiwania. By nie wywierał presji odejmowania sobie lat za wszelką cenę, a zachęcał do równowagi i świadomego korzystania z dzisiejszych możliwości dbania o siebie i o swój wygląd. By był mądry. Wtedy będzie piękny.
Zatem kluczowe są kompetencje – z nich, jako klienci, czerpiemy.
Pamiętam zdanie, jakie podczas zajęć usłyszałam od wybitnego dermatologa, eksperta, mentora: „Pamiętaj Agnieszko, ty masz wiedzę, klient informacje./ Dlatego, gdy jesteśmy proszeni o weryfikację różnego rodzaju nowości, gdy pojawiają się pytania i wątpliwości, wiem, że nasza wiedza jest doceniana. Regularnie się szkolimy, uczestniczymy w konferencjach, warsztatach, mamy dostęp do badań i publikacji, które na rynku pojawiają się znacznie później. Dlatego też klienci są z nami przez lata, nagradzają pochlebnymi opiniami, polecają przyjaciołom. Ta wzajemność daje ogromną satysfakcję i motywację do ciągłego rozwoju, nieustannej nauki. W trosce o piękną skórę.
MM Trendy Trójmiasto